Treceți la conținutul principal

Avânt de primăvară

 

       De o săptămână încoace îmi trec prin minte tot soiul de gânduri de primăvară. Tare aș vrea să-mi pun puțin la încercare penelul și să cânt balade vesele sau triste din strunele obosite ale unei ierni atipice. Să îndrăznesc? Să caut cuvintele și să le sudez în idei? Să-mi pun sub microscop simțirea și să-i găsesc adânca rană ce se tămăduiește doar cu vise cutezătoare? Să stau oare cuminte, ascunsă printre ghiocei? Să mă pitesc după umbra firului plăpând de iarbă? Să-nalț zmeie pe cerul zugrăvit în nuanțe terne? 

    Da, am chef să prind zâmbetele din zbor într-o cunună. Să mi-o așez pe frunte și să produc puțină lumină în cotidianul gri-tărcat! Căci ce poate lumina mai bine orizontul decât un zâmbet!

    Am decis să particip la chemarea frumoasă a primăverii pe https://super-blog.eu!

    Spring SuperBlog 2023 se anunță a fi cea mai mare competiție și voi fi prezentă!


Comentarii

Top

Stare de veghe

Omul și-a pus Bunătatea în cui

Top 3 preocupări cotidiene

Mârțoaga la palat

Străfulgerare

La început de zbor

Echilibru egoist

Pietrele magice

Orașul celor 1000 de pietre

Ploaie de vară